Інтернет-магазин побутової техніки gorenje

Питання відповідь

Куди краще звернутися за підключенням техніки Gorenje?

Ми рекомендуємо звертатися за підключенням до авторизованих сервісних центрів.
При такому варіанті споживач отримує гарантійний термін від дня установки.
При бажанні, Ви можете звернутися до будь-якого іншого кваліфікованого фахівця за підключенням.
В цьому випадку гарантійний термін обслуговування відраховується від дня покупки за умови правильного підключення.

Де виробляється техніка Gorenje?

Велика побутова техніка виробляється на власному заводі компанії Gorenje в Словенії, а більшість дрібної - в Китаї, рідше - в Сербії.

Місце виготовлення не впливає на високу якість продукції Gorenje.

Гарантія на всю техніку Гореньє становить 2 роки з моменту покупки, незалежно від місця збірки побутового приладу.

Які є варіанти безкоштовної доставки? Якщо я не в Києві, я можу розраховувати на беплатную доставку?


Для безкоштовної доставки сума одноразової замовлення в київському інтернет-магазині Gorenje-kiev повинна бути вище 2500 гривень, а покупець - перебувати в Києві.
Також у Вашому домі (якщо він багатоповерховий) повинен бути справний вантажний ліфт, інакше підйом важкої техніки "вручну" тарифікуватиметься додатково.

Доставка в передмістя Києва в інше місто України буде платною.

На сторінці Доставка детально описані всі варіанти доставки, як платною, так і безкоштовною.

Варіанти доставки можуть обговорюватися індивідуально, і в більшості випадків ми намагаємося врахувати побажання покупця і приходимо до компромісу.
 

Комбінований і двокамерний холодильник - це одне і те ж або різні поняття?

Обидва ці поняття мають на увазі дві камери: холодильну і морозильну.
Тому поняття "комбінований холодильник" і "двокамерний холодильник" ідентичні.

Як зрозуміти: звуки, які видає холодильник - це норма чи відхилення?

Якщо при роботі холодильника чутні звуки: скрип, дзюркіт, це не є недоліком в його роботі.

Те, що Ви чуєте зі свого холодильника - це звук, що виникає при русі холодоагенту по системі охолодження.

Цей звук є ознакою правильної роботи холодильника і не може вважатися зайвим.

Вода в новій пральній машині - звідки і навіщо?

Перш ніж потрапити в кухню / ванну кімнату споживача, кожна пральна машина проходить на заводі Gorenje багаторівневий контроль якості.

Невелика кількість води може залишитися в пралці після тестування її на відсутність протікань.
Тобто така ситуація абсолютно нормальна, не хвилюйтеся.

Чому в мікрохвильових печах не можна використовувати метал?

Металевий посуд заборонена для використання в мікрохвильових печах через відображення хвиль від її поверхні - мікрохвильовка з великою часткою ймовірності зламається:

може вийти з ладу пристрій, що виробляє надвисокі частоти (магнетрон), а гострі або тонкі металеві предмети занадто загостритися і розплавитися, що може призвести до замикання і навіть пожежі.

Як правильно доглядати за мікрохвильовою піччю?

Мікрохвильовку Гореньє з зовнішньої і внутрішньої сторони слід періодично чистити за допомогою м'якої тканини, змоченою в мильній воді. У міру її забруднення.

На жаль, внутрішні частини СВЧ не нагріваються, тому функцію самоочищення підключити не можна.

Як відбувається повернення товару?

 

Обміняти або повернути товар можна протягом 14 днів, згідно із Законом України про захист прав споживача

Посилання на закон: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1023-12

 

Умови повернення:

Для оформлення повернення візьміть з собою паспорт, чек і товар в упаковці.

Гроші повертаються тим же способом, як і відбувалася оплата за товар (готівкові, безготівковий розрахунок)

Ми повернемо вам гроші в день повернення товару або, в разі відсутності грошей у касі, не пізніше ніж через 7 днів.

Ми оформляємо повернення, якщо:

  • товар не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей.
  • товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
  • збережені всі ярлики і заводське маркування.

Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.

Важливо: перед процедурою повернення необхідно узгодити по телефону час і умови з нашим сервіс-менеджером.

Чи не знайшли відповідь на своє питання?
Задайте його нашим менеджерам
Задати питання
up
0
Пусто
Запис близько
близько
Зв'язок з нами
Telegram
Viber
пошта
Телефони